Tack du

Ikväll har varit en jobbig kväll.
Så jobbig att jag brast ut i gråt innan.
Usch.. :(

Jag har så mycket funderingar, tankar och beslut som tas just nu att jag känner att minsta lilla motgång blir för mycket. Jag orkar liksom inte "tänka mer".
Det finns inte mer mental energi och utrymme för mer nu.

Tur jag och J har fått till en riktigt bra kommunikation i vårt förhållande och att han lyssnar, stöttar och får mig att känna att han finns där- utan att döma mig.

Så har det inte varit alltid, men tillsammans har vi jobbat och kämpat och gått igenom en del på våra 2 ½ år.
Vi skapar oss en stark, trygg och stabil grund att stå på nu.

Och det svajjar mindre och mindre som tur är ;)


Att få ett äktenskap förhållande att fungera är som att jobba på en bondgård. Varje morgon ska man börja om från början. / Okänd





Kärleken är som en trafikolycka. Man blir påkörd och blir liggande. Antingen överlever man eller också överlever man inte. / Juliette Gréco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0