Imse vimse

Jag är som vanligt uppe alldeles för sent, fast jag som vanligt imorse vaknade alldeles för tidigt.
Har en teori om att alla de timmar jag sov bort i tonåren är de jag inte sover nu!!!!!

Jag har varit hemma idag och försökt komma igång med kvällskurs uppgiften.
Den är så jaekla svår.
Jag har ägnat flera timmar åt den och trots detta har jag hitills fått ihop ynka 1 &½ A4.
Det komiska är att jag alltid annars har problem att skriva "kort och koncist".
Men nu är jag så sablarns rädd för att få ett stort fett U att jag istället förmodligen överanalyserar hela skiten.


Annars då?
Efter cirkus 10 timmars stillasittande på samma usla skitstol som jag sitter nu så hade jag så ont i ryggen att jag kände mig som en U-sväng på E4:an.
Därför gick jag ut och gick en promenad.
Allt bra så långt.
Men sen när jag skulle gå in i huset igen så tog jag källarvägen för att kolla till min cykel. När jag sen ska gå igenom korridoren så sneglar jag på väggen och ser en stor fet äcklig spindel.
MAMMA!!
Behöver jag säga att jag fort som fan la benen på ryggen och sprang ut samma väg jag gått in.
*Uäääää*


En sån här husspindel var det fast "fetare".

Kommentarer
Postat av: mamsen

Men Herre Gud - är du rädd för en liten spindel??? Ha ha

2011-03-23 @ 06:53:23
Postat av: Bella

HAHA, You tought me how :P

2011-03-23 @ 08:01:58
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0