Heeey

Hur mår ni? Här i Jönköping har vi strålande sol men det blåser lite.
Hur är vädret hos er?

Jag var hos läkaren med mina fötter imorse igen.
Återbesök med blåsorna.
Fortfarande så vet dom inte riktigt vad det är men det kunde vara en ovanlig inflammation kärlen som drabbade en om man var extremt köldkänslig. Stör mig på att jag inte kommer på vad den heter....

Jag fick iaf en salva nu som ska smörjas på och sen hoppas vi på det bästa.
När jag gick till doktorn med fötterna för några månader sen så var jag inte det minsta orolig men nu har jag blivit det.
Dom tog ju till och med blodprover förra gången och idag frågade han om jag märkte av ngn muskelsvaghet..
Nu gör jag ju inte det men man fattar ju att man nog ska ta även små saker på största allvar.
Ska prata med min läkare om 6 veckor igen.
Håll tummarna för mej att det inte är nåt allvarligt.

I övrigt har jag haft effektivt plugg med Ellie idag, 5 timmar på biblan!!!!
BRA DÄR :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0