Fredags gott.

Det här avnjöt vi igårkväll.
En riktig lyxfredag enligt mig.

Det bästa är att nyttig mat faktiskt kan vara riktigt, riktigt gott.
Oftast godare än motsatt enligt mig, feta såser och massa ost osv. är liksom inte min grej alls längre.
Grönt, krispigt och fräscht.
Det är grejer det :)


Vi startade fredagsmyset med en "hemmablandad" Mojito♥

Efter lilla fördrinken och lite morötter med dipp till så tog vi bussen in till stan och gick på AW och tog en öl (jag drack cider).
Väl hemma igen fortsatte kvällen med sen kvällsmat




En riktigt smarrig sallad fick till: Isbergssallad, roccula, körbärstomater, purjolök, buffalomozzarella och fikon.


Här ser ni hela bordet =)

Till salladen hade vi Ciabatta, stekt fläskfilé och en supergod dressing från Rydbergs.

MUMS!!!!!

Sen mumsade jag på några riesen men det tog jag ingen bild på haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0