För jävligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag blir förbannad när jag läser om pojken som blivit attackerad av en björn.
Nu har man beslutat att björnen ska skjutas.
Varför då?
För att han försvarade sig mot vad han trodde var en fara?
Pojkarna åkte på björnens ide och väckte honom, björnen anföll och nu ska den helt plötsligt skjutas för att den är en fara för allmänheten.

Männsikan har ta mej fan ingen respekt för någonting förutom oss själva.
Vad ger oss rätt att ta ihjäl en annan varelse som bara försvarat sitt liv?
Vi själva gör samma sak hela tiden och ingen anklagar oss för det!

Visst det är tragiskt att en 12-årig pojke blivit skadad men är deet itne naturens gång?
Delar vi inte jorden med andra?
Ibland hatar jag människor!!!!!!!!!

Artikeln httar du här.

Kommentarer
Postat av: Therese

TAAAAACK :) och såklart tack för att du kikade på filmen.

Jag tänker precis som du gällande resan, men det blir nog ändå så att pengarna åker in på thailandsresan, på så vis kan vi spara ihop dom tilltänkta thailandspengarna till annat behövligt här hemma. Inte helt hundra, hade ju gärna velat åka iväg nu snart med :)



Önskar dej en fin lördagskväll, kram.

2011-03-26 @ 16:46:22
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0