bakvänt idag

Jag har gått och funderat på Black Swan hela dagen.
En bra film för mig är om man inte riktigt kan släppa den ur huvudet utan går och tänker på den och spelar upp scener för sig själv om och om igen.
Hänger ni med?

Ja, den var verkligen excellent♥

Dagen började ganska sent, äntligen fick jag sova lite längre och jag slog inte upp mina blå förrän 09.20 :D
Det händer så sällan så jag blir jätteglad när det händer.
Sömn är inget jag är bortskämd med :S

Efter jag pallrat mig upp så försökte jag söka mig till på nätet huruvida det gick att springa uppe i löpspåret i Axamo men fick inget vettigt svar så jag chansade och nja, det gick väl sådär.
Här hemma är nästan barmark nu men det var det då sannerligen inte där.

Snö och is och bara barmark på vissa ställen så det var verkligen tufft att försöka jogga.
Det kändes då i benen, kan jag lova!
Man fick ju hela tiden passa var man satte fötterna och sen sjönk man ner ett par centimeter och fötterna gled på isen osv.

Nu har jag iaf varit och handlat och jag blev jätteglad (ironi) när jag handlat och skulle betala och upptäckte att jag glömt plånboken hemma *grrr*- bara att packa ihop, ställa de bak kassan- fara hem och hämta plånkan och sen dit igen och betala.

JÄVLA SKIT!!!

Och just det, jag längtar efter sommar eller sol iallafall med!!!!!!!!!


Västervik 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0