Att plugga dubbelt

Idag har jag suttit framför datorn eller med näsan i böckerna från och till hela dagen.
Det känns trots det som jag knappt fått någonting gjort eller iaf så känns det som om jag har långt kvar :/
Jag är dönervös att bli kuggad på högskolekursen och samtidigt vill jag ha den över innan jag påbörjar mitt ex-jobb i skolan vilket bör göras imorrn.

Det sätts verkligen mycket mer press och krav på högskolan än vad det gör på min folkhögskoleutbildning!
Är glad att jag provat båda =)

Ser med andra ord ut att bli en lååång natt med lite sömn.
Tur jag inte har något inbokat förrän vid 16.30 imorrn.
Då kommer J:s lillasyster hit och efter vi har käkat så ska vi på bio.
Äntligen ska jag få sen den efterlängtade Black Swan!



Back to schoolwork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0