ASSÅ SHIIIIIIIIT ;)

Vad golliga ni är som ger mig fina ord om mina nya kompanjoner: Glajjorna.
Känslan från "Vill inte va en sån orm" har övergått till "I feel pretty" ;)

Idag har jag försökt att koncentrera mig på plugget men i ärlighetens namn har det nog gått sådär :(
Jag har bläddrat en hel del i mina böcker och jag har kollat lite på intervjuer och hemsidor som kan relateras till ämnet.
Nja- självdisciplinen kan vi nog jobba lite mer på, inte okej att baka muffins (helt utan anledning) istället för att plugga!!!!!

Positivt är att ämnet känns helrätt, ju mer jag läser om det ju bättre känns det.
Citerar Kellogs för att beskriva känslan "Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeat"

tony_the_tiger_432

Nu ska jag dammsuga sen plugga lite till, försöka iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0