Från midsommar till midsommar

Midsommar är lite som nyår: Man inser hur fort året har gått.
Det lustiga med tid är att trots att många dagar kan gå såååå långsamt så känns det i efterhand alltid som att det sprungit iväg.
Tänk att en dag egentligen bara är 24 timmar.
Och i genomsnitt lever en männsika 29 220 dagar
Vad sjukt att man då bara ägnar ett ynka dygn (eller egentligen oftast bara några timmar) till att fira många speciella och minnesvärda dagar såsom bröllop, födelsedagar, examen osv..


Jag har idag levt i 8 994 dagar.
De kommande 365 dagarna ska jag se till att utnyttja till max.
Och jag ska se till att göra ett ännu bättre och mer minnesvärt år av de kommande :)
Samtidigt är jag väldans nöjd med året som gått.
Inte minst när jag ser tillbaka på förra årets midsommarkort och inser vilken resa jag gjort sedan dess..







-18 kg på utsidan men på insidan hoppas jag att det ser ungefär likadant ut :)

Kram och Trevlig midsommar på er♥

Räkna ut hur många dagar du levt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0