Just do it!

Oj, jag sov som en prinsessa inatt.
Och vaknade inte förrän 9.40 :D
Härligt!!
Nu får jag bara se upp så jag inte blir beroende av det möget!
Och Anki: Jag tror att det du säger kan stämma, det är liksom datorn som gör att timmarna springer iväg på natten..

Idag ska jag ta tag i en massa måsten.
Ska börja med att ringa och jaga på ABK, sen ska jag ringa Arbetsförmedlingen.
Jag och Lina ska planera resan mer (inlägg om det kommer sen).
Sortergården ska besökas för att slänga massa skräp.
Mail till eventuella timvik ska skickas ut.

Ja, också ska jag gärna hinna slänga ihop en rabarberpaj med.
Det var väl typ det ;)

Igår var också en sån dag där jag fick en hel del "tråkiga saker" gjorda.
Besök på banken för att fixa med mitt VISA kort och på kvällen hjälpte J mig med att göra ett jättesnyggt CV.
Ibland är det bra att vara ihop med en datanörd ;)



Ja just det; Jag la en ansiksmask med.


Guling, guling kom nu lilla fuling.


Detta pysslade jag med under tiden J:


Tvättäkta Neard!!

Men bra blev det, Tack baby♥

Kommentarer
Postat av: Anki

hehe ja visst är det bra och va tillsammans med datanörd :) min sambo är oxå det =) skönt att du kunde sova inatt :)

2011-06-21 @ 13:37:33
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0