Examensfesten och sådär =)

De senaste dygnen har bara sprungit förbi.
Det har inte funnts många minuter över att slå ihjäl och defintivt inte genom att sitta framför skärmen.

Jag har haft en suverän examensfest tack vare min Högt Älskade Mamma, Hennes Genomsnälla Peter och Min syster.
De har verkligen gjort så mycket för att jag skulle få en fin och minnesvärd examensfest i Fredags♥
Det har varit en hektisk, slitsam, stressig helg.
MEN.
Så många kärleksfulla, oförglömliga stunder som kommer arkiveras i mitt hjärta och plockas fram då och då när livet känns grått och strävsamt..

Stunder som dessa ger insikter om hur männsikorna och relationerna man har runt sig spelar tusenfalt större roll än miljö, tillfälle och materiella ting.
Utan er och den känslan av stolthet, värme och kärlek ni inger- hade min examensfest, min helg, min tillvaro, varit fattig och innehållslös.
Tack Alla som Var delaktiga i min fina helg.
Speciellt tack till familjen, ni är Allt♥


Nu börjar det snart

Me


Presentöppning


2 av mina gullegrisar


Morbror, Pappa, Morfar och lillebror som leker med Max


Farfar, Mamma, Farmor och Moster

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det är kärlek det....

2011-06-17 @ 06:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0