Svalka sig

Jag funderar på att ta mig upp till Axamo idag.
Axamo ligger kanske max 1 mil hemifrån mig.

Det är där jag brukar springa, då de har jättehärliga märkta löprundor där.
Precis bredvid spåren ligger sjön, där brukar vara fullt med solande, badande semesterfirare så här års.
Igår pratade jag med J om hur gött det hade varit att ta sig upp, springa en runda i värmen, hämta andan en kort stund och ha med sig badkläder som man sen byter om till och kastar sig i vattnet.

Jag tror jag ska förverkliga den idén idag =)
När man kokar efter en jäkligt varm springtur är det ju drömmen att få kasta sig i vattnet =)
BOMBEN, Ungefär så här kommer det se ut:


Bella badar sommaren 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0