Rörig framtid

Jag är i en väldans lustig situation just nu.
Jag ska förmodligen flytta till ett ställe och en lägenhet som jag inte vill flytta till..
Jag söker jobb i Skåne på alla möjliga sätllen eftersom jag vet inte riktigt 100 var jag kommer bo.
Jag ska åka utomlands i 6 veckor om ett par månader och jag har verkligen ingen aning om vad jag kommer hem till..

Konstigt men spännande.
Jag försöker se det positiva.
Det är ju faktiskt spännande att inte veta riktigt hur grunden i ens liv kommer se ut ;P
J nojjar sig och är orolig och målar upp värsta tänkbara scenariot.
Det brukar jag med göra, men inte nu.
Nope!!

Är ganska lugn faktiskt, inget blir bättre av att stressa upp sig.
Det lär nog lösa sig!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Flytta hit till Hässleholm vet ja, lugn stad nära till kstad samt vändans bra tågtider till Malmö/ Lund. Och jag vet var det kan finnas lediga lägenheter:))

2011-06-23 @ 13:58:16
URL: http://Www.missanderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0