Lika som sär?

Försökte vara lite vitsig med rubriken ;)
Både jag och syrran är ju ja.. sär ibland ;)

Jag fick iallafall höra i helgen på min fest att jag och Lina blivit så lika på sistone.
Vet inte om det kan ha med min viktnedgång att göra.
Lina är ju något av ett träningsfreak så hennes figur är det knappast "nåt tjockt på".

Är vi lika?













Jag vill gärna va lik henne eller mja... egentligen borde det ju vara hon som är lik mig.
Bra, för jag tänkte just skriva "för att hon är så söt".
Gött då är det så att hon är söt efter mig, bra så säger vi.

Och på tal om söt:


♥Lilla Busfia♥

Kommentarer
Postat av: lina

inget tjockt på..? haha, du här finns då lite att ta av ska jag ta o berätta. men vad gulligt skrivet, det gjorde mig glad en dag som denna! du är guld värd och jag är så glad att jag har dig <3

2011-06-16 @ 15:32:05
Postat av: mamsen

Ni är fruktansvärt lika er mamma alla 3! Och jag har ju dom 3 snyggaste döttrarna man kan ha så.....

2011-06-17 @ 06:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0