Funderingar

Denna dagen tar nog priset i onödigt tänkande och reflekterande.

Idag har jag hittills kommit fram till:

1) 97% av alla Odd Molly plagg ser ut som antingen ihopsydda gardinbitar eller nattlinnen:






2) Att sola är skittråkigt och äckligt. Man blir genomsvettigt och om man ska sola framsidan (vilket man vill eftersom det är det enda som syns typ) så kan man inte göra nåt under tiden (som läsa, prata i telefon, sova osv) Det enda som är "kul" med att sola är att man blir brun och det är därför jag gör det ibland.

3) Alla som vill få sig ett gott skratt ikväll kan komma till Vätterstranden och kolla när jag kör afrodans ikväll. Förra gången trampade jag tre personer på tårna eftersom jag gick till höger när alla andra gick till vänster och vice versa.


En trött och understimulerade skåning gör nu och lägger sig på soffan och hoppas man kan bli brun genom fönstret med!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vill du ha din klänning på Nelly i Top 100?

Jag kan hjälpa dig!



Allt jag vill är att du rösta på mitt bidrag på facebook sen länkar jag din klänning överallt!!



Gå in på min blogg o läs mitt senaste inlägg för o rösta!

http://galenflikka.blogg.se/



Hoppas vi kan hjälpa varandra :)

2011-06-28 @ 23:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0