Äntligen jobbdax!

Nu är det jobb, över 2 veckor sen jag jobbade sist.
På 2 veckor hinner det hända mycket på mitt jobb.
Bara hoppas att ingen av killarna flyttat.
Älskar att jobba med dem, ♥de är bääääst♥ även om de kan vara så jobbiga också ;)
Tålamod är A och O på mitt arbete.


Ännu en bild från pickniken i Söndags.

Jag har expressbakat några kladdkakemuffins till sambon nu.
Idag när jag skulle plocka in lite tvätt så jag att han satt ett spännband (ett sånt av plast ni vet) i några hällor på ett par byxor.
Haha.
Antar att det var en nödlösning på jobbet.
Men han är redan så smal så han behöver knappast gå ner i vikt, snarare tvärtom!!
Och ja, jag vet att kakor och sötsaker inte är någon bra lösning på det problemet men han uppskattar det verkligen ;)
Vi får nog prata om detta, kanske dags att tillsätta lite mer fett i hans kost igen.

Nehepp, nu måste jag cykla om jag ska hinna inom och köpa snus med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0