Snålänningar överallt.

Semestern är slut för denna gången och jag har avverkat 1 av 5 kvällar på arbetet nu!
Men till semestern då.
Eller minisemestern är nog ett mer lämpat ord. Den pågick ju liksom lite drygt 3 dgr.
Men- jag är inte den som är den.
Sjukt glad för det lilla

Måndag började ju med vaccination för mig.
Själva sprutan gjorde inte ont men blåmärket efteråt gjorde GÖR.
Jo, det sitter fortfarande kvar.
Kolla:



När jag tog de var så jäkla nervös och tankspridd så när *Dr Snåljåp frågade om jag hade fått andra dosen poliovaccin sa jag bara nja och han sa att jag då skulle få det men efteråt kom jag på att jag nog fått det.
Var tydligen inget farligt att få det fler ggr så jag kan andas ut.
Polio lär jag inte dö i iaf =)


fotnot: *När Doktorn rådde mig till vilka vaccin jag behvöde pratade han hela tiden om priset.
Som att han pratade om ett vin eller en tröja:

"Det vaccinet är visserligen bra och så men svindyrt så prisvärt njaae.."
"Det vaccinet kan du ta för det kostar bara 90:- för en dos"

"Det vaccinet hade jag inte tagit för det är mycekt billigare att få tabletter där nere om man skulle bli sjuk"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0