Loose- Win situation!

Den 15:e Augusti blir jag Skånebo igen.
Inget jag vill gå närmare in på just nu.
Har småångest.

Men
... ett stort Men
På plus sidan ligger något och väger tungt.

Att få mer tid med den här sötaste lilla varelsen.
Mer såna här kvällar:


W sover "på mig"


Mysigt.




W:s katt är en vilde hilding hos alla utom W!


Syskonen, katten och det obligatoriska snuset.
Älskar alla 3 sakerna men de förstnämnda tusen gånger mer ;)


W var som en liten skugga efter mig hela tiden och vart jag än gick så frågade hon "Vart ska du"..
♥Gullunge♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Får man säga grattis? Hoppas det blev en helt ok lägenhet till sist ;-). Kram kram!!!

2011-07-17 @ 08:31:46
URL: http://mrsojvondsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Mysiga bilder :) Ni lyckades hitta lägenhet tillslut?

2011-07-17 @ 14:17:33
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0