WOW

Jäklar, helt oplanerat har jag börjat röjja i lägenheten.
Plocka undan en massa grejer som bara ligger och tagit tag i en massa "det gör jag sen"- projekt.
Dessutom har jag nästan städat ut hela julen!
En ljusstake och stjärnan i vardagsrummet får vara kvar lite till.

Jag är egentligen inte trött på julgrejjerna riktigt än, snarare känns det som jag nyss satte upp de men man ska ju passa på o göra sånt nu när man har energi och känner för det för snart ska det göras ändå, right?!?!?!

Funderar på att ta tag i vår fula tv-bänk i sovrummet som ska göras om.
Hmm...
har ju faktiskt en idé!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh jisses vad du är hurtig och ligger i. Helt rätt - man ska göra saker så länge man har energin till det ;-).

KRAM!!!

2011-01-03 @ 18:21:40
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0