Hmm..

Hej vänner.
Jag är lite ledsen idag eftersom jag inte lyckas ta mig till skolan.
Bilen är ju sönder, IGEN, Ellie (min reskompis) är iväg hos dr med sin bil och jag har ingen jag kan låna av.
Tåget & bussen kostade 250 spänn tur och retur och de pengarna har jag inte nu!!

BLÄ för att sitta hemma och BLÄ för att "skolka".
Jag skickade värsta utläggningen/ förklaringen till min lärare om varför jag inte kunde komma diag och fick tillbaka "Livet är bra svårt ibland" hahahaha.

Fick känslan av att hon tyckte mitt mail var lite lätt överdrivet ;)

Jag ska passa på att plugga idag. Har en hel massa böcker att läsa och dessutom ska jag kolla upp exakt vart jag ska befinna mig imorgon på min kvällskurs här i Jkpg.
Det blir två tuffa dagar nu.
Skola till 15 och sen direkt till skolan i Jkpg för att rivstarta kursen där imorgon.
På Onsdag är det samma visa, alltså skola till 15 men istället för nästa skola blir det jobb klockan 16.30.

Livet är bra svårt ibland, Right ;)

Nja, väljer att se det som: I CAN DO IT!!!!!!!

Cat see himself a lion in mirror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0