Till Dej..

Hur skört är inte livet?
Hur lätt är inte ett människoliv förlorat?

En felvridning på ratten, en isfläck, en okänd människas hat, ett medfött fel i hjärnan, cancer..
Alla är de lekande lätta dödsorsaker som kan drabba både mej och dej.
Vilken dag som helst.
Eller ännu värre, det kan drabba Dej men inte Mej!


Därför vill jag varje berätta för de människor som har mitt hjärta, hur mycket lycka ni ger mig genom er blotta existens.
Bara genom att vara och älska mig för den jag är så är ni mitt allt.
Varje dag vill jag att ni ska bära med er det, så om det någon dag händer mig eller dig något ska ingen behöva ångra det som inte sa:s.
I det som finns mellan oss är jag då övertygad att jag eller du kommer finnas kvar! 

I det som inte kan ses med blotta ögat,
 men kännas genom en extra vindpust en ljummen försommarkväll,
 En kvittrande fågel som dröjer sig kvar extra länge på ditt fönsterbläck
 eller
Ett rosa- orange sken i en solnedgång.
Där. Där i det, finns jag ständigt för dej♥

För ingenting är starkare än kärlek, inget kan förgöra den!


 




Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jisses vilken fin bild på dig gumman! Jag ska skriva ett inlägg snart om vad du kan göra i din vardag =) Kram på dig

2011-01-21 @ 15:09:10
URL: http://biolog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0