Prutt

Ja detta är ju för besvärligt asså.
Jag o min klasskompis (som körde) var på väg hem från skolan när en lastbil vi kör tutar på oss.
E som inte haft körkort så länge blir givetvis nervös och vi kör in på en rastplats för o checka lysena osv men då vi inte hittade nåt fel begav vi oss ut på E4:an igen.

Då vi efter en stund hinner ikapp samma lastbil igen, kör vi om en gång till och då ser jag hur killen/ föraren vinar och flirtar och blinkar med helljusen åt oss.
HAHA, Ja ack så besvärligt det är att vara snygg på E4:an :P

Den lille polske grabben skulle sett mig nu, där jag sitter och mår som bäst och släpper illaluktande pruttar efter att ha klämt i mig 1 & ½ ask "Läkerol- kopia från LIDL", Not so hot!!!

Tur man har sitt på det torra och kan vara den man är i sitt kärleksfulla sällskap :)

Testade webcamen i den nya, lilla datorn.
Ngt suddigt resultat.







Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

Nu har jag en TÄVLING på min blogg där du kan vinna ett presentkort på 300:- hos RUnns Webshop!

Kom in på bloggen och titta! :D



http://photoframe.blogg.se/



/Tobias - PhotoFrame

2011-01-20 @ 10:38:34
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0