Jag kan visst

WOW, JAG BLIR SÅ JÄVLA GLAD AV ERA FINA KOMMENTARER =)
Det är så jäkla härligt att få se er feedback.
Ni är bäst♥

Igår hade jag besök i form av Emma R och Eva.
Vi drack vin och kollade film.
Det blev "Grown ups", den var i löjligaste laget för min del men några småskratt blev det.

Idag kickade jag igång dagen redan 8.20.
Tog på mig mina raggisar, min sidenpyjamas och tassade ut här.
Nu ska jag dricka min kopp kaffe och fortsätta förvånas över hur jävla bra denna kvinnas krönikor är.
Speciellt denna, den fångade mig.
Om seperation, eller om självständighet?!


Så, nu gillar jag henne.
Jag är lättköpt ;)
Ska nog låna boken hon skrivit och lusläsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0