Till er

Läget är MYCKET bättre idag.
Uff, hatar första dagan på lingonveckan.
Ont i magen, tuttarna och blodbad (to much info, hehe).
Äsch, det är ju ett helvete som många tjejer har ju det så varför ska man inte kunna skriva om det?!

Idag ska jag fika med lilla Lovisa som åker hem till Uppsala imorgon.
Sen ska jag bege mig till VLC för att prata lite framtid.
Gillar att prata framtid och behöver defintivt hjälp att bestämma vad som är bäst =)


Ni ska få en uppgift av mig idag. Om ni vill alltså: Ge ett leende till någon ni möter (men inte känner)  och som ni tror kan behöva det och uppskatta det.
Det ska jag göra!!!!

Med det får ni en låt också:

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0