Monster

Mmm... Lördag, min favvodag.
Ikväll ska vi gå ut och äta och J har bestämt var men det blir en överraskning för mej =)

Annars är det inte mycket planerat idag.
Funderar på o kolla upp vart jag ska befinna mig om ett par veckor när kvällskursen i Jkpg börjar.
Jag vill gärna vara förberedd så jag inte står där sen med böckerna i handen och inte vet vart jag ska ta vägen.

Just nu är jag så jäkla taggad för att börja plugga igen.
Och det är ju tur det eftersom jag startar i raketfart och ska läsa 150% de första 11 veckorna :S
Jag har iaf hunnit förbereda mig en del och har under jullovet läst den ena av tre böcker.
En sak som jag iaf lärt mig under dessa 2 åren det är att man orkar så mycket mer än man tror.
Även om man ibland går på rena viljan!!!!

Nu bjuder jag på några riktigt snygga bilder som jag tog inatt när jag var uppe och uppenbarligen övertrött :P

 




Kommentarer
Postat av: lina

ditt sär

2011-01-08 @ 16:30:34
Postat av: Weronica

HAHAHAHAHAHAHA!! Fyfan vilken skön bild den första du har lagt upp! Det var längesen jag skratta så! :D OMG!

2011-01-11 @ 18:41:11
URL: http://wirefire.blogg.se/
Postat av: Weronica

HAHAHAHAHAHAHA!! Fyfan vilken skön bild den första du har lagt upp! Det var längesen jag skratta så! :D OMG!

2011-01-11 @ 18:41:39
URL: http://wirefire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0