Live your life

Jag hade en riktigt mysig kväll igår på jobbet.
Vi hade bara halva skaran "hemma" och vi lyxade till det med trerätters.
En sleten toast till förrätt (som jag gjort :P ), oxfilé och potatisgratäng till huvudrätt och saffranspannacotta till efterrätt.
Tv tittande i ett antal timmar och sen fick jag gå vid 23.40 så jag hann hem och fira in det nya året med en kyss♥

Jag gav inga direkta löften inför 2011.
Inga andra ön det jag sa innan: detta året ska bli mitt år.
Jag ska göra vad jag vill och jag ska leva, my god vad jag ska leva!!!!!

Sen vill jag också bli bättre på att vara mer här och nu!

Mormor skrev en dikt om det, som vi hade på hennes dödsannons.

Den var ungefär såhär:

Se idag- kanske imorgon är du blind
Hör idag- kanske imorgon är du döv
Tala idag- kanske imorgon är du stum
Lev idag- kanske imorgon är du död
!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0