Hejdå

Två väldigt intensiva dagar har sprungit förbi.
Precis som jag förutspådde så var det tufft men ack så intressant.

Skolan i Jönköping, kvällskursen alltså, verkar suverän.
De 3 ½ timmarna bara flög förbi i Tisdags kväll och jag skulle kunna sitta där dubbelt så länge.
Jag älskar att lära mig och få mer förståelse och insikt i andra människors tillvaro och liv♥
Religion är en stor del i många människors liv och därför kändes det så meningsfullt att sitta där och lyssna och diskutera.

Nu väntar en hel vecka full med äventyr med några av de som betyder mest i mitt liv.
Min älskade J och min fina, fina familj.

Strax innan 7.30 lyfter planet mot Hurghada från Sturup.
Semester är mer än välbehövligt nu.
För oss båda!

J har varit en klippa och tagit hand om allt här hemma och allt inför resan nu när jag jobbat och gått i skolan.
Han har tvättat, handlat, städat, varit på apoteket, gjort mina ärende osv.

Jag är så lyckligt lottad.
Jag har de bästa tänkbara i livet och skulle allt sluta nu så skulle jag iaf vara glad för en sak som jag uppnått gånger 1000 i livet.
Att få känna mig älskad♥

Den bästa känslan i världen enligt mig.


HAHA, You make me this happy =D

Nu hörs vi nog inte på ett tag. Jag tror inte jag kommer blogga mer innan imorrn.
Lite drygt en vecka alltså.
Men jag hoppas ni tittar in igen sen =)

Njutning- here I come

På planet till Turkey, Augusti 2010



Kommentarer
Postat av: jajja

Trevlig resa.

Hoppas ni får d toppen me väder och att få ladda batterierna;)



På återseende om en vecka dårå.



Jajja

2011-01-27 @ 14:54:41
Postat av: Bella

Tack söta du.

Vi hoppas med på en underbar resa med mycket positiva intryck =) Och att vi kommer hem med energidepån något påfylld ;) Kram

2011-01-27 @ 16:19:26
URL: http://hakanssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0