Back to life

Back to reality :P

Ja det var det idag för det var första dagen i skolan efter jullovet.
Eller lov och lov, vet inte om man kan kalla det lov när man far hit och dit och jobbar och står i.
Men så är ju livet som student.
Ett ständigt kämpande för att få ihop lite mer slantar.

Jag har blivit glad 2 ggr idag, riktigt glad alltså.
Första gången var imorse när jag ställde mig på vågen och insåg att jag nu gått ner 15 kilo!
Herregud, jag tillåter mig verkligen att vara stolt över mig själv =D

Andra gången var då jag kom hem och skrev statusuppdatering på FB: -15 kilo, inte fullt så hemskt att visa sig i bikini om 3 veckor då :P

Alltså vilken respons jag fick på detta, den ena efter den andra gav mig underbara kommentarer om hur duktig/bäst/strong jag varit och många skrev att det verkligen syntes.

Jag blev så jävla glad. Det gjorde min dag/ kväll!!!
För även om jag gjort denna resan för min egen skull och absolut inte för nån annas så kändes det så jäkla gött att få lite Feedback!


Ska se till att ta en helkroppsbild på mig själv snart för o se skillnaden.

Nu ska jag hoppa i nattsärken och krypa till kojs.
Imorgon är det skola igen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0