Återigen gryr dagen..

En härlig och lång sovmorgon resulterade istället i att kattskrället väckte mig kl 7!
Sen var det kört, hur gärna jag än vill så har jag supersvårt att somna om.
När jag ligger och vrider mig så kan jag precis lika gärna gå upp, så nu har jag målat ytteligare en gång på bänken (5:e gången) och har jag tur blev det sista gången.

J sa igår att jag inte fick vara så snål med färgen, förmodligen därför jag fått måla så många lager. Så denna gången öste jag på mer, är bara så rädd att de rinner.

Förresten så hittade jag såklart ingen bikini igår.
Jag provade en baddräkt men börjar fundera över om jag har lång överkropp eftersom de alltid blir för korta.
Det ställe där tuttarna ska sitta får jag nedanför istället, inte så snyggt.

Spanar lite på HM online men återigen har de nästan bara badkläder för trådsmala (låga trosor och små toppar).
I värsta fall får jag ta nån av mina gamla.
Hade ju velat unna mig en ny, nästan 15 kilo senare ;)

Tryck på bilden för att komma till HM.

Denna var supersnygg men dels vågar jag inte bställa baddräkt och sen såg jag att den sålt slut under dagen :/

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Anki

så snygg var den inte :) hade känt mig som en missbildad bakelse i den :P haha

2011-01-06 @ 14:02:27
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0