We could have had it all

Jag måste skryta med P3 en gång till =)
Det är nästan den enda radio jag har på i bilen.
Det som är extra bra är att när man hör en bra låt så gör det inget att man missar vad den heter eller vad artisten heter. Bara man kommer ihåg nåt så`när vad klockan var.

Sen går man in på hemsidan och in på låt lista så ser man vad alla låtar heter samt artister och hur dags den spelades =)
Toppen tycker jag..

Den här la jag på minnet igår och den var superbra :D

Nu ska jag upp o klä mig och packa ner det sista i väskan.
Längtar efter Wilmus och Mammsen♥

Och Madde som ska hämta mig på stationen idag =)

Kram

ps. Fast jag kommer sakna J, även om de bara är 2 dagar så saknar jag honom jättemycket.
Fast jag inbillar mig att det är bra att sakna ibland :)

Kommer bli skittufft att åka ifrån honom nästan 2 månader i höst....


Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tror det är bra och sakna ibland :)

2011-02-16 @ 18:34:54
URL: http://therosehasitsthorn.blgospot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0