ARGA SOM BIN

Förbannad är jag *grr*

Redan vi åkte från vår katastrofresa till Egypten blev jag lovad både en och två gånger att fritidsresor skulle kontakta oss på telefon kort efter vi var hemkomna.
Har dom gjort det, nu 3 ½ vecka efter hemkomst?
Svar: Hell No!!

Jag har dessutom reklamerat resan och skrivit in ett långt jävla brev om allt som hände och allt vi var med om.
Har dom kontaktat oss?
Ehh... NEJ!


Vansinne tycker jag och tar luren och ringer till dom i eftermiddags.
Sitter i en telefonkö beräknad till 9 minuter men som slutar på 39 minuter,
och det enda haggan säger till mig i telefon sen är: "Tyvärr, du får ringa det här numret istället fast dom har stängt nu så du får göra det imorrn".

JAGSLITERMITTHÅRIFRUSTRATION.com

Men jag hoppashoppashoppas att vi får kompensation iaf.
Annars är det ju skandal och definitivt sista gången jag åker med Fritidsresor.
Då visar dom hur mkt deras kunder är värda!!

Kram

Ps. recept på bröd kommer senare ikväll =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0