LOURDAG

Okej, ska försöka att inte sätta texten i mitten nu då =)

Igår var en mardröm.
Jag vaknade och kände mig lite konstigt, gick upp och började städa, fick ont lite i huvudet, tog 2 ipren, gick och duschade och gjorde mig redo för att åka in till stan och då bara PANG!

Det blev bara mer och mer och mer...
Låg på soffan HELA dagen med nerrullade persienner och blundade eller stirrade in i vår svarta soffrygg!
Migrän igen, och det gör så ont och är så jobbigt så igår började jag gråta flera gånger!!!

Ja, jag ska inte tråka ut er med det mer nu.

Jag hann iaf kolla på 2 filmer igår innan jag o J gick och la oss (vid 22.30 haha)
Den ena var "I love you Phillip Morris" och den andre var "Eat Pray Love"

Den första hade jag redan sett en gång innan men den är så jäkla bra och den andra var med helt okej.

Trailern på I love you P. här


djur/apor/Affe07.gif.. nu drar jag =)
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0