Egypten bilder del 1


Malmö Airport =)


Fina frissor på planet :P


på ballisen




Lite vin på rummet


frukost


hela gänget


Vi hade ett superstort rum




Semesternjutare 1


semesternjutare 2....


 3


och 4


Livsnjutare och ölälskare :D


På Piddes rum


ME

Kommer mera en annan dag =)
Nu ska jag duscha sen kolla på "I rymden finns inga känslor".
Jag saknar J fast vi har umgåtts hela helgen och han åkte för en timme sen till en kompis.

Känns bra att känna så här fortfarande.
På Tisdag har vi varit ihop i 2 och ½ år =)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ååååh härligt, får ju en annan att längta mer och mer till solen. Ja du, det bästa är att inte ha massa kakor hemma, jag håller med. Fast jag hatar att det kommer folk på kaffe och sen har man inget och bjuda på ;-). Så därför...typ :-D.

Hoppas du får en fin måndag. Kram!!

2011-02-14 @ 08:59:13
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0