tufft

Snacka om att man är bortskämd.

Har suttit och försökt plöja igenom lite sidor i "The erotic word" men jäklar vad mycket svårare det är när det är på engelska.
Sitter och slår upp ord stup i kvarten (trodde jag var ganska bra på engelska) och inser att detta håller inte...

I Värnamo har vi knappt några böcker att läsa (men folk gnäller och skiter i att göra det ändå) och alla har hittills varit på Svenska.
Och nu när jag läser denna kursen på halvfart 11 veckor, kvälls tid har vi 3 hyfsat tjocka böcker varav en är på engelska plus en del artiklar!
Lite skillnad..

Jag vet att det är Värnamo linjen som är den avvikande här.
Har många kompisar som läser på högskolan och som har högar med böcker att plöjja igenom varje termin.
Men man anpassar väl sig.
Är man van vid slappt och enkelt så blir minsta lilla projekt ganska jobbigt :P

Detta fixar jag, det vet jag =)


Kommentarer
Postat av: Anki

Klart du fixar det :) Och ja det är jävligt slappt i vår skola :)

2011-02-19 @ 12:49:47
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0