Tillbaka

Vi är hemma i Sverige igen efter en turbulent vecka i Egypten.
Ville mest säga att jag lever och mår bra ( viss överdrift).
Jag har jätteproblem med magen och dagen blir lugn.
Är hemma hos mamma men vi ska åka hem till Jkpg i eftermiddag!!!

J är sjuk, förkyld!!!
Och jag har ju som sagt en mage i protest efter att ha gått på dass 1 gång under hela veckan!
Alltid samma visa när jag är iväg :(

Nu ska jag parkera rumpan i soffan med Wilma och J och kolla på Madagascar 2!

SKriver mer om resan sen om ni är intresserade.

Btw- så funderar jag även på att starta en Resor kategori här i bloggen.
Det har ju blivit en hel del sen jag startade upp här och det är ju ett av mina absolut största intresse.



Vårt hotell.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack :)

Kram

2011-02-05 @ 13:03:59
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: jajja

Skönt att höra att ni e hemma och välbehållna. Jag har varit inne o tittat till dej varje dag. Även om vi inte känner varandra så berörs man när man vet att någon är där nere i all uppståndelse.



du får gärna berätta hur ni haftn d där nere. Hann ni ha ngn semmester alls me tanke på hur d är där nere.



jajja

2011-02-05 @ 14:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0