Sportlov är gössigt =)

Dagen lunkade på och vips var klockan 16.30 och det var dags för kvällskurs.
Det var min favoritreligion idag, Islam =)
Jag älskar att läsa om Islam. Få en ökad insikt i vad så många människor runt om mig tänker på och ägnar stora delar av sitt levandssätt och liv åt =)

Ikväll har jag bokat en biljett ner till Skåne och först blev jag ledsen och tänkte skita i det när jag insåg att nästan ingen har tid att ses men sen täntke jag om.
Hur ofta kan jag åka ner och verkligen ta det lugnt, gå på stan, ta en fika, slappna av osv.

Dessutom ska jag träffa Madde och killarna och det var sååå jäkla längesen vi bara var hon och jag och det ska bli så mysigt♥

Vi får se hur mkt bloggande det blir där nere.
Datorn är iaf med =)
På Fredag åker jag upp med pappa, Isac och Lina.
Sen stannar dom över helgen *jihooo*

Kram


What the F are you looking at?!?!?!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh kul med Skåne-vistelse. Du har helt rätt angående brödet, det innehåller inte mycket bra. Tyvärr tycker jag det är väldigt gott, måste bli bättre på att äta knäckebröd, det gjorde jag alltid innan när jag jobbade.

Vad gäller pojkarna så har du helt rätt. De är inte särskilt lika men man kan se vissa syskondrag, Milton är ju Stoffe upp i dagen och Elliot är nog mer lik mig (kanske), eller mindre lik Stoffe iaf :-D.

KRAM!!!

2011-02-15 @ 22:21:36
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: Anki

Ha det så mysigt i skåne :)

2011-02-16 @ 07:23:22
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Anki

Ha det så mysigt i skåne :)

2011-02-16 @ 07:23:30
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0