Sena nätter

Jaha, klockan är 00.45 nu och jag är fortfarande uppe.
Ajjabajja Bella.
Tur du iaf kan sova länge imorgon.

Jag börjar få kalla fötter inför vårt fördjupningsarbete. Jag hade egentligen redan bestämt vad jag skulle skriva om men tydligen var mitt ämne väldigt unikt för det fanns knappt någon litteratur.
Därför måste jag nu tänka om och jag har lite ideér så nu har jag suttit uppe och läst, sökt och kollat för att se om jag måste tänka om igen.

Imorgon åker jag till biblan och jagar rätt på böckerna i ämnet för att se om detta kan bli bra.
Men nu finns det bara en sak som är Okej och det är bingen- BUMS!!!!!

Sov gott (fast det gör nog de flesta av er redan! )smileys/schildsmilie12.gif

Kommentarer
Postat av: Jajja

Halloj. Skulle bara säga hej:-D Sen får du jätte gärna fortsätta att skriva all text fr vänster istället för att centrera d. För d är mycket lättare o läsa o d bästa är att man får in hela texten på mob.:-) Ha en bra helg, Jajja.

2011-02-26 @ 08:31:54
Postat av: Anonym

Halloj. Skulle bara säga hej:-D Sen får du jätte gärna fortsätta att skriva all text fr vänster istället för att centrera d. För d är mycket lättare o läsa o d bästa är att man får in hela texten på mob.:-) Ha en bra helg, Jajja.

2011-02-26 @ 12:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0