Överjävlig onsdag

Den här dagen har liksom varit sådär lite jävlig mot mig.
Känns som det mesta gått fel minst en gång.

Vissa dagar är det så. Allting man tar för sig bara går åt h-----e!

Liten lista på dagens missöden:

*Katten som gol som en stucken gris imorse vid 6.30 (min klocka ringer 7.50 annars).
*Bilen som inte ville starta
*Glömt o tanka bilen igår
*Halv studiedag i skolan vilket jag givetivs glömt bort och därmed tackat nej till jobb ikväll.
*Hamnade bakom en käring i bankomatkön som försökte ta ut pengar i 10 minuter.
*Bakade muffins här hemma som fick gummikonsistens
*Precis när middagen är någorlunda färdig kommer J hem med 4 kassar från storhandlingen vilken leder till att vi försöker packa upp det fort som f*n och därmed blir laxen i ugnen för torr (stod inne för länge) och såsen kokar över
*Fick ett utbrott på J (poor baby♥) för att allt kändes bakvänt
*Bakade bröd som visserligen var gott men det blev "snett" för det jäste mycket mer på högra sidan än vänstra.

Suck, liksom, typ...

Dessutom sitter jag med en bok som skulle vara utläst i Måndags, har läst halva och ska skriva en A4 om den(?) men minns inte vad/ hur jag skulle skriva den.

Fan, tror jag går och lägger mig. Drar täcket över huvudet och säger F- you åt denna Onsdagen!!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Usch vilken jäkla dag =/ Själv hade jag strul med min diabetes, hela natten till onsdagen hade jag lågt blodsocker och vågade inte sova för jag var rädd över att jag skulle svimma.. och på morgon vaknade jag med högt blodsocker istället vilket resulterade till att jag blev yr, mådde illa och kände mig konstig. Och idag var det likadant igen. Fast denna gången vet jag varför iaf. Förra gången var det mest obehagligt för jag visste inte varför det svajjade så. Men tur att det bara var halvdag igår då missade jag inte jättemkt. Kram

2011-02-24 @ 10:33:48
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com
Postat av: Michelle

jag tror att motorvärmare är inbyggd i alla bilar, det är bara att man måste köpa en sladd till, och den kan ju inte vara så dyr. kupévärmare måste man ju inte ha, men den tror jag inte kostar mer än en 3-400 kr!



jo jag har faktiskt haft både körkort och egen bil sen 2004.. :) gick ju intensivkurs där på hösten samma år som jag fyllde 18. så det har jag haft ett tag faktiskt! brukade ju t o m ta bilen till skolan ibland sista året på gymnasiet! :)

2011-02-24 @ 15:14:03
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0