ny dag

Okej, jag är lite mer idag...
Iaf så är jag benen =)

Det tjoliga med att ha haft huvudvärk som jag hade igår,
det är den molande huvudvärken som ligger och lurar dagen efter och bara väntar på att få bryta ut.
Skit med!!

Igår låg jag i sängen och svor över mitt dumma jävla huvuvd som var så känsligt och som skulle bråka alldeles för ofta.
Då sa J: "Jag älskar ditt huvud. Det innehåller massor med tankar och smarta grejer. Det är roligt och kryllar av drömmar. Också är det snyggt också"
hahahaha

Är han inte gulligast i världen, typ =)

Nehepp, kladda på lite smink på fejset, dra borsten genom skatbo:t och sen är det "haj å ivaj".
Håll tummarna för att det blir en bra dag ;)

smileys/Smiley45.gif


Kommentarer
Postat av: Michelle

va gulligt sagt! :)

2011-02-22 @ 23:09:07
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0