Moster Bella

Okej, Jag har 2 saker jag måste visa/ berätta för er.
Men jag kör de i 2 olika inlägg för det ena förtjänas inte att dela med något annat.
Ok. shoot- här kommer det STÖRSTA och BÄSTA som hänt denna dagen =)

JAG HAR BLIVIT LYCKLIG MOSTER FÖR ANDRA GÅNGEN
Min bästa vän Ania födde idag en liten flicka på strax över 3 kg.
Sicken alla hjärtans dag present hon och hennes man fick och Jag med för den delen.

Jihoooooo


Du är världens bästa expressföderska Ania.
I´m so happy for you♥ och skickar massa kärlek, pussar och kramar!!!!!!!!

Haha Jag talade med den nyblivna mamman innan och skrattar för mig själv åt vad hon sa

"Ja, i vissa värkar gick det bra. Jag tänkte på dej också under tiden. Det här ska jag berätta för Bella"

HAHAHAHAHAHA
Känner mig hedrad att hon ägnade mig tankar faktiskt men roligt lät det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0