min present!

Haha, nu ska ni få tjuvkika på vad jag förberett till J kommer hem *fniss*

Han ska få följa den blåa tråden och på så vis hitta sin present ;)


Början hänger på toadörren =)


Haha, så här ser vårt sovrum ut nu ;)




Hihi, jag är fiffig =)

Happy Valentine på er, hoppas ni alla ser till att visa dom ni älskar lite extra uppmärksamhet idag.
ÄVen om man ska värdesätta varandra varje dag tycker jag det är ganska mysigt med en kärlekens dag, det behöver ju inte vara just en partner ♥

Kommentarer
Postat av: Anki

Va påhittig du är! :) Själv fick min man rosor och ett litet kort :) Är nyfiken på din present! Föressten så fick jag och benny lägenheten, vi flyttar in 1 maj!! =)

2011-02-14 @ 16:41:32
URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0