Kärlekshyllning till my precious

Nu har jag varit i stan och jag har fått tag i My precious.
My precious är mitt älskade favoritgodis som jag upptäckte för bara några veckor sen.
Det är en skumsvamp med hallonlakrits smak.
Åh den är så god.

Det kan låta löjligt men jag började att käka skumgodis istället för vanligt godis när jag bantade för skumgodis är det mindre kalorier i.
Jag var väl inte speciellt förtjust i det innan men jag började faktiskt tycka mer och mer om det men efter några månader tröttnade jag och jag insåg att allt smakade likadant.

Tills jag hittade denna, och den är så jävla god. Den är så god att jag gått och tänkt på den hela veckan och längtat till idag.
Den är så god att jag fått smälla till mig själv på truten när jag varit på väg att svänga inom och köpa den på en vardag.
Den är så god att jag tog 3 skopor fulla med dom för 40 minuter sen och dom är nästan slut redan.

Fattar ni då hur jävla god den är.
Och det jävligaste är att jag bara hittar den på ett enda ställe, Godishuset här i Jönköping.
Ja, tyvärr vänner och familj. Jag kan inte flytta ner till SKåne igen.
Jag klarar mig inte utan Gina tricot och jag klarar mig inte utan mina svampar♥

Låt dig inte luras av dess alldagliga yttre, den är så mycket mer än en rosa svart svamp.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Alltså de ser sjukt goda ut! Mums! Jag försöker låta bli godis just nu,hoppas inte de där finns på godishuset här i stan ;-). Blir farligt i så fall.. Kram kram

2011-02-26 @ 19:27:39
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0