filmtips

Jag gillar att kolla på film och jag gillar när folk lägger ut filmtips på sina bloggar/ Facebook osv.
Så nu ska jag göra detsamma, ge och ta ju ;)

Igår kollade jag o J på 2 filmer hehe.
Vi hade en riktig softkväll med film och hämtmat ♣

Den första vi såg var Buried. En riktig nagelbitare med Ryan Reynolds.
Helt sjukt att i hela filmen så är det bara en skådis, Ryan och den utspelar sig i en kista.
Snacka om lågbudgetfilm!!

Men den var faktiskt inte dålig, inte alls.
Den var obehaglig på ett bra sätt.
Man satt liksom på helspänn och var helt inne i den.
Sevärd men inget jättewow!

Den andra var Puss med Alexander och Gustaf Skarsgård.
Nja, sådär tyckte jag.
J tyckte den var ganska rolig men jag tyckte mest den var konstig.
Okej men inget måste säger jag nog om den!!

Nehepp, fortsätta studer i min "lilla" bok nu då =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0