Det kunde varit värre ;)

Jag fick åka hem från skolan vid lunchtid idag för jag mådde så vansinnigt illa.
Trodde jag skulle spy i papperkorgen.

Jag brukar känna mig tung, dåsig och med bakomliggande huvudvärk dagen efter ett migränanfall.
Blähh...

Men efter jag åkt hem och lyckats vila en timme så orkade jag pallra mig till kvällskursen.
Jag vill inte gärna missa det eftersom det är pass på 3 ½ timme.
Det känns därför som man missar massor även om man bara missar en gång.

Nu ikväll kom jag hem, slängde i mig god mat (tack älskling♥) och sen satte jag mig direkt med socialpolitikens instuderingsfrågor till imorgon.

Det går liksom i ett, så det kanske inte är så lustigt att jag tycker att jag får mer migrän och huvudvärk nu :P





Min värld känns lite grå och halvdassig i veckorna nu men jag vet ju att det är för en bra sak och då är det lättare att bita ihop och kämpa vidare.

J brukar säga att jag är en "fighter" och kanske är det så =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0