Dagarna o dagarna

Jag blir så glad när jag ser att ni kikar in här för o kolla läget men får genast lite ångest över hur lite av resan som jag faktiskt hunnit skriva eller visa.

Veckans två tuffaste dagar är iaf avklarade nu och jag och Ellie var duktiga och förberedde morgondagens lektion igår när en annan lektion blev inställd.
Vi ska alltså hålla i en varsin lektion i drama =)
Bra för mej, jag är ju en drama queen som älskar att spela ut (och över) hahaha


Jag har ganska mycket just nu. 150% skola och extrajobb på det.
Men jag kämpar på, och för en god sak.
Jag vill ju ha desto mer att komma med sen när jag är färdig.
Både erfarenhet och kurser.

Dessutom känner jag att när folk säger åt mig att ta det lugnt och "det kan du skjuta upp" så menar de säkert med all välmening men till när ska jag skjuta upp det?
Nästa liv?
För jag kan nästan garantera att mitt blod, min svett och mina tårar kommer vara 1000 ggr värt det i sommar, mycket mer värt det än om jag skulle skjutit upp det och aldrig gjort det.
För visst är det så, när fasen man än skjuter upp det till så känner man ändå att det kommer "olägigt".
Och om livet är det som går här och nu, är det inte då man borde göra saker med?!!?!

Hänger ni med på mitt flumsnack ;)


Saknar lilla myran och vårt busande♥



ALL KÄRLEK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0