Born this way

Here I am =)
Jag har fått en ny hobby eller jag kanske borde kalla det en ny avslappningsövning.
För det är faktiskt det jag gör eller försöker öva på att göra när jag bakar.
Och J han klagar inte ;)

Igår bakade jag ju både bröd igen (kör helhjärtat på hembakt numera) och gummi-muffins och ikväll kände jag att nä minsann.
Så nu står en vanilj/ kanel bullsdeg på jäsning.
Vågar dock inte säga för mycket än för den jäser dåligt tycker jag!!!!

Men när jag bakar så fokuserar jag verkligen bara på min bakning och receptet samtidigt som min mini pc pumpar ut Bra musik!!

När jag hade hämtat J på jobbet idag så sa jag "Å vad skönt imorgon är jag ledig"
Sen började jag räkna upp allt jag skulle göra på min "lediga dag".
"Var du inte ledig?" sa han då.

Att det ska vara så jävla svårt att bara ta det lugnt och vara ledig :(
Jag vill men jag kan inte....

Annars ar det liksom sett ut lite såhär i eftermiddag/ kväll:



Min kvällskurs är AwEsOmE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0