Är det jul igen?

Jag gillar liksom snö och kallt och sådär men jag måste nog erkänna, jag börjar tröttna på vintern nu: För i år alltså ;)
Men samtidigt så känns det helt okej o tröttna nu, vi har ju faktiskt haft det såhär sen i November(?) och för att njuta maximalt av våren så tror jag det är bra att ha en lång och kall vinter :)

Imorse när jag kom ut och skulle köra och plocka upp Ellie så startade inte bilen, suck...
Vårt batteri har börjat krångla och det har varit med nöde och näppe den startat de andra morgnarna.
Imorse var det ännu kallar och nej, då ville hon inte.
Så J fick komma med sin jobbil och hjälpa mig med startkablar och lilla Ellie fick vänta och vänta.

Hon måste varit som en isbit när jag väl kom.

Nåja, det är bara att gilla läget nu och innan vi vet ordet av så kommer våren att vara här.
Solen har faktiskt tittat fram lite oftare de senaste veckorna.
Iaf i Jönköping :)


Tramsig i mitt pannband =)


BLUE EYES


Och sen trillade det ner *haha*

Nu ska jag baka bröd, det börjar visst ta slut här hemma.


Kommentarer
Postat av: Michelle

använd motorvärmare och kupé värmare. då både startar bilen lättare och det är varmt o skönt när du ska köra iväg!

2011-02-23 @ 20:20:39
URL: http://rosenblommandetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0