Tuffa tider

Uff vad lissen jag är idag :(
Har varit på tack och hejdå fika på jobbet.
Nutella semifreddon var mycket uppskattad och jag fick även en fin present av älskade kollegorna.
Tårarna brände bak ögonlocken.

De kommande veckorna kommer vara sååå tuffa.
Jag ska ta avsked av en massa saker som står mig nära.
En del av de får jag återse igen om ett tag.
Andra avsked är permanenta.

"När en dörr stängs öppnas en annan"
eller hur?

Jag hoppas och försöker fokusera på alla nya spännande möten som väntar.
Men jag börjar liksom tröttna på "nytt".
Jag har gjort det så många gånger och börjar känna mig färdig med den biten för ett tag framåt iallafall.
Nä, idag är det en jobbig och deppig dag och så får det va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0