Tränat

Jag vet inte om det var speciellt smart när man är förkyld men nu är det iaf gjort.
Jag tog det lugnt, körde inget jag blev direkt jätteanfådd av utan körde mer på gymträning.
Hantlar, situps, benövningar osv.

Min nojja över träningen och anledningen till att jag tycker att det är så viktigt är inte för att jag är rädd för att gå upp i vikt eller för att jag måste bränna kalorier utan till största delen beror det på att jag är så jäkla rädd att tappa sugen och motivationen igen.
Den har jag nämligen tappat en hel del gånger förut.

Jag vet att det är viktigt att hålla igång minimum 2 gånger i veckan i träningssyfte.
Skippar jag en vecka så är risken att det håller i sig ett bra tag- väldigt stor!
Vilken typ av träning det blir är mindre viktigt för mig.
Sätter jag upp för höga mål så vet jag att jag bara tröttnar och tappar allt istället.

Jag är glad att jag har syrran med mig på resan- sis är nämligen en väldans ihärdig motionär.
Hon har tränat regelbundet i flera år och vi har redan pratat lite löst om hur vi ska göra.
Promenader, joggingturer och gym på de hotell där det finns.

Tror det kommer funka bra.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0