Samma himmel

Jag blev förvisad in till sovrummet ikväll.
J har vänner här på utflyttningsfest.
Så jag hänger här inne och kollar på "Mitt Afrika" på SVT 1.
En film jag länge velat se men ja.. det har inte blivit av.

Annars längtar jag till imorgon.
◊Då ska jag och J äta kräftor◊

Till J
Min älskade J, tanken på att vara ifrån dej, ditt sätt, din röst. din kropp- i 6 veckor.
Att inte få ligga bredvid dig på natten, lyssna till dina tunga andetag när du sover.
Närheten, kyssarna, kramarna du ger mig- flera gånger om dagen, hur ska jag klara mig utan det?
Hur ska jag kunna somna på natten utan att pussa på din rygg och lägga armen om dej?
Världens mest kärleksfulla, godhjärtade, mest älskvärda J♥

Min största rädsla är att det ska hända någonting med någon av oss när vi är så långt ifrån varandra..
Hur ska jag klara mig utan dej bredvid?

Det kommer jag klara- jag MÅSTE klara det.
Detta är min dröm, inte din.
Du är du och jag är jag och tillsammans är vi underbarast.

Fast vi är långt ifrån varandra delar vi samma jord och lever under samma himmel.



Många, många gånger om dagen ska jag tänka varma, kärleksfulla tankar om dej.
Många många gånger om dagen ska jag titta upp på himlen och fundera på om du gör det samma.
Många, många år till hoppas jag få älska dej och vara din♥

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det blir nog jobbigt för er båda men det klarar ni. Jag får passa upp Jimpa lite extra när du är iväg.

2011-08-13 @ 19:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0